קיר צילום בלונים: כך תשדרגו את החתונה לכם

כל חתן וכל כלה מעוניינים שהחתונה שלהם תהיה בלתי נשכחת. תרשו להציג בפניכם את הטרנד המוביל לשדרוג חתונות אשר תפס תאוצה בשנים האחרונות. קיר צילום מבלונים עליו יוכלו להצתלם האורחים ולקבל מזכרת מרהיבה אשר תגרום לחתונה שלכם להיות בלתי נשכחת.

מהו קיר צילום בלונים?

קיר צילום בלונים משמש כרקע לצילום תמונות לאירועים שונים. הוא בדרך כלל ממוקם בכניסה לכל אירוע וזהו הרקע עליו נעשות התמונות כניסה לאורחים ע"י הצלם. קיר הצילום מורכב מבלונים בצבעים שונים, קשת אלומיניום עליה נקשרים הבלונים, סרטים צבעוניים, קופסאות צבעוניות, בובת ורקע עם כיתוב של שמות בני הזוג. הקיר מורכב שעות לפני האירוע ומפורק מייד בתום האירוע ע"י צוות אמן הבלונים.

לאיזה אירוע מתאים קיר צילום בלונים?

קיר צילום בלונים מתאים לכל אירוע שמח: ברית מילה, הולדת בת, בר מצווה, בת מצווה, אירועי חברה, יום הולדת וכמובן גם לחתונה. למעשה קיר צילום הוא הצלחה מסחררת עבור כל אירוע שבעזרתו תוכלו לשדרג את האירוע שלכם ולשמח את האורחים שלכם.

קיר צילום בלונים לחתונה

תארו לעצמכם אטרקציה מרהיבה עליה כל האורחים יהיו שמחים להצטלם ולהעלות סלפי לעמוד הפייסבוק והאינסטגרם שלהם. כזה הוא קיר צילום הבלונים, זוהי למעשה אחת מהאטרקציות הויראליות שיש עבור כל אירוע מהניסיון שלנו אירועים שהעמידו קיר בלונים זכו לחשיפה ענקית ברשתות החברתיות והתמונות שצולמו ע"י הצלם באירוע והפכו למגנטים נשמרו על המקררים של האורחים במקום בולט יותר וזאת מפני שהתמונה הייתה שמחה יותר ומעניינת יותר. עיצוב קיר הבלונים לחתונה ישדרג את החתונה שלכם

כמה עולה קיר צילום מבלונים?

המחיר של קיר צילום בלונים נע בין 900 ש"ח לקיר פשוט ומגיע גם עד  ל 2,000 שח לקיר מושקע. ישנם מספר דברים שמייקרים את עלות קיר הבלונים והם: כמות הבלונים, איכות הבלונים, מספר האלמנטים בהם משתמש האמן, מרחק האומן ממקום האירוע. זכרו שאומן הבלונים צריך להגיע להתקין את קיר הבלונים ולאחר מכן גם להגיע בסוף האירוע על מנת לפרק אותו ולקחת את הציוד. 

איך אוכל למצוא אמן בלונים מומלץ עבור קיר צילום מבלונים?

מציאת אמן בלונים מומלץ היא לא משימה קשה, קיימים מאות נותני שירות בארץ בתחום זה חלקם מתחילים וחלקם מקצועיים, רוב נותני השירות הם נשים ועל מנת לעמוד על טיב ואיכות העבודה של אמנית הבלונים יש

סושיאל

כנסו לעמוד הפייסבוק, האינסטגרם והפינטרסט של העסק ותראו בדיוק את הניסיון של העסק ורמת העיצוב של האומן לאירועים שונים

ביקורות

אחד מהדברים החשובים ביותר על מנת למצוא אמן בלונים טוב הוא ביקורות חפשו את שם העסק בגוגל מפות ובדקו בפייסבוק כמה ביקורות יש לעסק. ביקורות לא טובות הן תמרור אזהרה. המנעו מעסק ללא ביקורות או ביקורות רעות.

המלצות בקבוצות פייסבוק

לרוב ללקוחות מרוצים יש רצון להמליץ על נותני שירות שהם מרוצים מהן. רשמו בקבוצות הפייסבוק שלכם שאתם/ן מעוניינים בהמלצה על ספק שמייצר קיר צילום מבלונים בעיר שלכם וחכו לתגובות. ככל הנראה תקבלו תגובות רבות אותם תצטרכו לסנן.

אילו עוד שירותים ניתן לרכוש לחתונה מאמן בלונים?

עיצוב בלונים לאירועים הוא תחום עצום, חוץ מקיר צילום לבלונים תוכלו למצוא עוד שירותים רבים מאמן הבלונים שלכם, בלונים הם ללא ספק הדרך השמחה ביותר והצבעונית ביותר לשדרג אירוע וקיימים המון אפשרויות נוספים חוץ מקיר צילום. להלן כמה רעיונות נוספים לשירוג החתונה שלכם בעזרת בלונים:

  1. הפרחת בלונים לטקס חופה
  2. הפרחת בלונים ברחבת הריקודים
  3. סידור בלונים לשולחנות
  4. קשת בלונים לכניסה לאולם
  5. הפעלות ילדים, צורות מבלונים לילדים
Picture of פורטל חתונות בלבן

פורטל חתונות בלבן

פורטל חתונות בלבן הוקם מתוך מטרה להקל על זוגות רבים בארגון ותכנון החתונה. הפורטל מביא בתוכו מידע מקצועי ומקיף בכל הנושאים הקשורים לחתונה שלכם. כאן תמצאו המלצות וטיפים שווים שלא רק יקלו על תכנון החתונה אלא גם יחסכו לכם המון כסף בתכנון נכון של יום החתונה שלכם.

פורטל חתונות

פורטל חתונות בלבן הוקם במטרה להעניק לזוגות מתחתנים מידע מקצועי לתכנן נכון את החתונה שלהם.

כל זוג שמתחתן מיד שם לב שיש המון דברים לסגור וזה לא נגמר רק במציאת אולם אירועים אלא יש עוד המון דברים שצריכים לקחת בחשבון וההוצאות על החתונה כבדות מאוד. לכן, החלטנו להעניק לכם מידע מקצועישיעזור לתכנן חתונה מושלמת וגם להוזיל לכם המון עלויות.

מאמרים נוספים

חתונת החודש של הפורטל

דילוג לתוכן