לא רק טבעת: התכשיטים שישדרגו כל כלה ביום החתונה

אין יום מרגש כל כך כמו יום החתונה המתקרב שלך ואין ממש דבר יותר מרכזי חשוב ביום החגיגי הזה מאשר הלוק השלם שלך ככלה. אמנם השמלה הראשית הלבנה נחשבת כמעט תמיד לכוכבת הערב הבלתי מעורערת של האירוע, אך בהחלט רצוי לתת דגש לשדרוג הלוק של שמלת הכלה בעזרת כמה אקססוריז נלווים ונוצצים, מעבר לעיצוב השיער ולנעליים, ולכאן בדיוק נכנסת האפשרות של תכשיטי יהלומים מתאימים שיהפכו כל כלה לזורחת יותר עם מראה יוקרתי ומושלם. 

בחירה מדויקת וחכמה של תכשיטים לכלה ביום החתונה יכולה כאמור לשדרג את המראה הכללי והחגיגי בכמה וכמה רמות, אבל כיצד תבחרי נכון את התכשיטים המתאימים כדי שישלימו וישדרגו באופן הרמוני ואידיאלי לשמלה ולמראה הכללי שלך ביום החתונה?  אנחנו כאן לסייע עם כמה טיפים חשובים כדי לעשות מעט סדר בנושא:

ראשית כל, צמידים: בחרנו דווקא לפתוח עם פריט שישנן לא מעט כלות בימנו שנוטות לוותר עליו בקלות משום מה, הצמיד. תכשיט אותו ניתן להתאים ללוק הכלולות באופן מתוחכם, עדין ובהחלט משדרג. לצורך העניין לאחר שתבחרי את עיצוב השמלה המיועד בדגש כמובן על מרכיב אורך השרוולים בין אם קצרים או ארוכים יותר, תוכלי לבחור לעצמך צמיד מתאים שישדרג את המראה הכללי.

כך לדוגמא אם מדובר בשמלה עם שרוול ארוך / חצי, רצוי לבחור בצמיד עדין מאוד שלא יגנוב את ההדר והנוכחות של השרוולים בשמלה אך אם מדובר בשמלה עם שרוול קצר או כתפיות בהחלט אפשר לבחור צמיד עם קצת יותר נוכחות ובולטות. כך או כך, כדאי להעדיף תמיד צמידי יהלומים של מותג יוקרה מיוחד ואיכותי, צמיד שיתפוס את העין עם יהלומים בולטים ונוצצים שיעניקו גלאם וייחודיות למראה שלך.

שרשרת מיוחדת: שרשרת מיוחדת ויפה היא תמיד מוטיב משדרג בכל אאוטפיט, ואחרי שתסגרי על השמלה הראשית שלך בדגש על עיצוב הצווארון זה הזמן גם להתאים שרשרת מדויקת לחגיגה. במקרה של שמלת כלה עם מחשוף חזה יחסית נמוך ניתן לבחור בשרשרת יהלומים מהודרת עם נוכחות ובמקרה של שמלה מלאה ושלמה יותר כדאי לבחור בתליון קטן ועדין יותר. רצוי כמובן להתאים את גווני השרשרת הנבחרת לצבע הצמיד ואקססוריז נלווים אחרים במידה ויש, במיוחד לזר הפרחים שלך לצילומים מה שיעניק הרמוניה שלמה ונעימה יותר לעין. 

וכמובן עגילים: עגילים הם הבחירה הקלאסית עבור כל כלה, גם עבור אלו שפחות אוהבות להתהדר בתכשיטים. מדובר בתכשיט בסיסי שיכול וצריך להשתלב בצורה מדהימה עם שמלות כלה, אם בוחרים אותו כמובן נכון. אחרי שנבחרה השמלה ואת יודעת מהו הגוון שלה (כולנו יודעות כמה גוונים ותצורות יש לצבע הלבן…) ומהם העיטורים או הקישוטים שיהיו עליה (נצנצים? תחרה? רקמה?) ניתן לבחור זוג עגילי יהלומים יוקרתיים שיחמיאו היטב לך ולשמלה וישתלבו איתה בצורה אידיאלית ומושלמת. 

גם לעיצוב השיער שאנחנו מניחים שכבר בחרת יש תפקיד מרכזי בסגנון העגילים הנבחרים, כאשר חשוב להתאים בעיקר את אורך העגילים וגודלם לתסרוקת הראשית המיועדת ביום החתונה כדי שכל אלו יתאימו היטב למבנה הפנים ויככבו היטב בכל סשן צילומים, לפני האירוע ובעיקר במהלכו. כך או כך, עגילים הם פריט בסיסי וחשוב לכל כלה שכן בניגוד לצמיד לדוגמא הם אמורים לתפוס מקום של כבוד בכל פריים ורגע שיתועד ביום החגיגי ולכן כדאי לבחור בעגילי יהלומים איכותיים לא פחות ממושלמים שישדרגו את המראה שלך לנוצץ ויוקרתי יותר בכל רגע.

טיפ בונוס אחרון בהחלט: לאלו מכן שרוצות באמת להשקיע בתכשיטי יוקרה איכותיים ומיוחדים ליום הגדול, אנחנו ממליצות להציץ בקטלוגים השונים של תכשיטי יהלומים יוקרתיים באתר S. Schnitzer

Picture of פורטל חתונות בלבן

פורטל חתונות בלבן

פורטל חתונות בלבן הוקם מתוך מטרה להקל על זוגות רבים בארגון ותכנון החתונה. הפורטל מביא בתוכו מידע מקצועי ומקיף בכל הנושאים הקשורים לחתונה שלכם. כאן תמצאו המלצות וטיפים שווים שלא רק יקלו על תכנון החתונה אלא גם יחסכו לכם המון כסף בתכנון נכון של יום החתונה שלכם.

פורטל חתונות

פורטל חתונות בלבן הוקם במטרה להעניק לזוגות מתחתנים מידע מקצועי לתכנן נכון את החתונה שלהם.

כל זוג שמתחתן מיד שם לב שיש המון דברים לסגור וזה לא נגמר רק במציאת אולם אירועים אלא יש עוד המון דברים שצריכים לקחת בחשבון וההוצאות על החתונה כבדות מאוד. לכן, החלטנו להעניק לכם מידע מקצועישיעזור לתכנן חתונה מושלמת וגם להוזיל לכם המון עלויות.

מאמרים נוספים

חתונת החודש של הפורטל

דילוג לתוכן