מעצבי על ושמלות כלה

שמלות כלה הבלתי נשכחות בעולם מדברות לא רק על עיצוב, אלא מתייחסות גם לרגשות. על פי סקר, למעלה מ-70% מהאנשים אמרו שהם לא ילבשו שמלת כלה אם זה לא יגרום להם להרגיש מיוחדים. שמלות כלה הן סמל חשוב לחיים ולזהות האישה.

ההחלטה איזו שמלה ללבוש היא החלטה אישית. עבור חלק מהנשים, השמלה מייצגת את תחילת מסע חייהן החדש והמשמעותי ביותר שלהן. ועבור אחרות, זהו רגע מיוחד שיכול לשנות את המשך חייך.

מעצבי שמלות הכלה המובילים לשנת 2022

מעצבי שמלות כלה ושמלות ערב המובילים לשנת 2022 הם לא רק אלה שנחשבים לפופולריים כרגע אלה הם אלו שיוכלו להסתגל לטרנדים המשתנים ולהישאר רלוונטיים בעתיד.
כמה מהשמות הבולטים בעולם עיצוב שמלות הכלה כרגע הם ורה וואנג, כריסטיאן סיריאנו ומוניק לוילייר, הרצפלד-אלן הוא שם פופולרי בעיצוב שמלות כלה לשנים הקרובות.

מעצבת שמלות הכלה ורה וואנג

ורה וואנג היא מעצבת אופנה אמריקאית. היא ידועה בעיקר בזכות שמלות הכלה, שמלות הערב והעיצובים המיוחדים שלה.

ורה וואנג, שנולדה בניו יורק לאב סיני ולאם סקוטית, גדלה בארצות הברית. היא סיימה את לימודיה בבית הספר לעיצוב פרסונס ב-1971 עם תואר בעיצוב אופנה. לאחר סיום הלימודים היא עבדה כעוזרת מעצבת בחברת אן קליין בע"מ, לפני שעברה לראלף לורן כעוזרת עיצוב משנת 1974 עד 1978. בשנת 1978, ורה וואנג השיקה לייבל משלה.

בשנת 2002, הוענק לה פרס מפעל חיים של מועצת מעצבי האופנה של אמריקה על מצוינות בעיצוב אופנה.

מעצב שמלות הכלה כריסטיאן סיריאנו

כריסטיאן סיריאנו הוא מעצב אופנה שעיצב שמלות לסלבריטאים כמו טיילור סוויפט וג'ניפר לופז. הוא גם הזוכה של Project Runway עונה 4. סיריאנו נולד ב-3 באוקטובר 1982 במסצ'וסטס. הוא למד במכון האופנה הטכנולוגי וב-Parsons The New School for Design. הוא היה הזוכה ב-Project Runway עונה 4 ב-2006 ועיצב שמלות עבור מפורסמות כמו טיילור סוויפט, ג'ניפר לופז, ג'וליאנה רנצ'יק, קייטי פרי, גווינת' פאלטרו, רייצ'ל מקאדמס וסלינה גומז.
הוא התחיל את הקריירה שלו ב-1999 כשעבד בחנות אופנה לילדים והחל לעצב בגדים לעצמו.
הוא התחיל לצבור תאוצה כאשר, באותה שנה, הוא זכה בפרס המעצב החדש המוכשר ביותר בתחרות תצוגת אופנה ארצית.

בשנת 2002, סיריאנו הלך לעבוד אצל דיאן פון פירסטנברג כמנהל העיצוב שלה לפני שהמשיך לעבוד אצל ג'ייסון וו ואמנדה וויקלי. סיריאנו שימש גם כמנהל הקריאטיבי של קולקציית קלאב מונקו בין השנים 2007-2012.

המעצבת דיים ויויאן וסטווד

דיים ויויאן וסטווד היא מעצבת אופנה בריטית, שנולדה בשנת 1941. היא עומדת בראש חברת העיצוב שלה מאז 1971.
ווסטווד ידועה בעיצוביה האנדרוגיניים ובסגנון המהפכני שלה, אשר השפיעו משמעותית על האופנה המערבית.
העיצובים שלה הם לעתים קרובות פוליטיים ותמיד שנויים במחלוקת.
בשנת 2001, דיים ויויאן וסטווד עיצבה זהות לקולקציית הכלות הראשונה שלה כחלק מקו ה-Red Label שלה: "זו הייתה השמלה שלא הייתה מבוססת רק על סטייל אלא על מהפכה". היא יצרה אותה על מנת לייצג את הרעיון של "מהפכת האופנה".

Picture of פורטל חתונות בלבן

פורטל חתונות בלבן

פורטל חתונות בלבן הוקם מתוך מטרה להקל על זוגות רבים בארגון ותכנון החתונה. הפורטל מביא בתוכו מידע מקצועי ומקיף בכל הנושאים הקשורים לחתונה שלכם. כאן תמצאו המלצות וטיפים שווים שלא רק יקלו על תכנון החתונה אלא גם יחסכו לכם המון כסף בתכנון נכון של יום החתונה שלכם.

פורטל חתונות

פורטל חתונות בלבן הוקם במטרה להעניק לזוגות מתחתנים מידע מקצועי לתכנן נכון את החתונה שלהם.

כל זוג שמתחתן מיד שם לב שיש המון דברים לסגור וזה לא נגמר רק במציאת אולם אירועים אלא יש עוד המון דברים שצריכים לקחת בחשבון וההוצאות על החתונה כבדות מאוד. לכן, החלטנו להעניק לכם מידע מקצועישיעזור לתכנן חתונה מושלמת וגם להוזיל לכם המון עלויות.

מאמרים נוספים

חתונת החודש של הפורטל

דילוג לתוכן