בחירה של אולם אירועים 

זוגות שמעוניינים להתחתן באולם יפהפה שמרגיש כאילו עיצבו אותו מתוך איזה אגדה שמחים לדעת שיש אולמות יפהפיים שמותאמים לאירועים שהם יוצאי דופן. יש שפע של מקומות חלומיים שהושקעו בהם עיצובים מרהיבים ולכן כל מי שנכנס לשם נפעם. האווירות המסקרנות והמרתקות, הן אלו שמייחדות כל אולם אירועים ולכן הוא סוחף את בני הזוג שמקבלים את ההחלטות הנכונות לגבי הערב החשוב ביותר בחייהם בסגנון האהוב על החתן והכלה.

אולם אירועים מושלם לחתונה הוא חלום גם של יזמים ולכן הם שוכרים את שירותיהם של אנשי מקצוע מובילים כמו מהנדס, קונסטרוקטור, שמאי מקרקעין בתל אביב, אדריכל מעצב פנים ועוד. בדרך זו הם מצליחים לתכנן ולהקים אולם אירועים מרשים שבני זוג רבים מתאהבים בו. כשהאולם מעוצב בצורה מושלמת הוא לא רק מקום אלא זוהי נקודת מפגש שיש בה נגיעות אישיות באמצעות סגנון עיצוב ייחודי כמו קלאסי, מודרני, כפרי או כל סגנון אחר שמועדף על בעלי האולם.

הנקודות החשובות בהקמה של אולם אירועים 

תאורה היא אלמנט שיכול להרים או להוריד את העיצוב של אולם האירועים. אפשר להשתמש באורות רכים וחמים שיוצרים אווירה נעימה ואינטימית, או גוונים תוססים וצבעוניים לתחושה חגיגית יותר. תאורה מעוצבת בקפידה יכולה לשנות באופן דרסטי את מצב הרוח ולהעלות את האסתטיקה הכללית של החלל. נרות בנקודות מסוימות בחלל האולם בגובה רב, עשויים להוסיף נופך רומנטי וקסום.

לעולם אין לזלזל ביופיו של הטבע בעת תכנון אולם אירועים בעיצוב מושלם לחתונה. חלונות זכוכית רחבים המספקים נוף פנורמי של גן שופע או אגם שליו הופכים את החגיגה לבלתי נשכחת. או לחלופין, בתוך האולם, צמחים וסידורי פרחים יכולים להביא מגע אורגני פנימה, וליצור תחושה של חיבור עם הטבע.

היערכות לקראת החתונה 

עיצוב חכם מבטיח זרימה חלקה, תוך התחשבות הן בפעילויות והן בנוחות האורחים. חישבו על אזור קבלת פנים מסביר פנים, הכניסה לחופה והחופה עצמה, רחבת ריקודים מרווחת המזמינה את כולם לסיבוב ופינות נוחות למי שמעדיף שיחות אינטימיות. סידור הישיבה, אזור האוכל, מיקום הבר – כל פרט נחשב בחוויה הכוללת.

הייחודיות נמצאת בפרטים הקטנים. אלו התוספות הקטנות שנותנות למקום להתבלט באמת. כמו לדוגמה קיר צילום ייחודי עם המון בלונים שכיף להצטלם לצידו או תא צילום ייעודי, עם אביזרים ותלבושות, מה שהופך כל תמונה למזכרת נפלאה.

הכניסה לאירוע 

כדאי לחשוב גם על ההליכה מהכניסה לאולם עצמו. שביל יפהפה רצוף בפרחים שזורים ובנרות צבעוניים ומוארים המוביל אל הכניסה המפוארת, יכול להעניק תחושה נהדרת עוד לפני שהאורחים נכנסים פנימה. 

עיצוב אולם אירועים מושלם לחתונה כרוך בהרבה יותר מסתם אסתטיקה. מדובר ביצירת חלל חם ומזמין, המספר סיפור, קובע מצב רוח ומציע לאורחים חוויה בלתי נשכחת כדי שיזכרו את החתונה הזו שהיא יוצאת דופן.

Picture of פורטל חתונות בלבן

פורטל חתונות בלבן

פורטל חתונות בלבן הוקם מתוך מטרה להקל על זוגות רבים בארגון ותכנון החתונה. הפורטל מביא בתוכו מידע מקצועי ומקיף בכל הנושאים הקשורים לחתונה שלכם. כאן תמצאו המלצות וטיפים שווים שלא רק יקלו על תכנון החתונה אלא גם יחסכו לכם המון כסף בתכנון נכון של יום החתונה שלכם.

פורטל חתונות

פורטל חתונות בלבן הוקם במטרה להעניק לזוגות מתחתנים מידע מקצועי לתכנן נכון את החתונה שלהם.

כל זוג שמתחתן מיד שם לב שיש המון דברים לסגור וזה לא נגמר רק במציאת אולם אירועים אלא יש עוד המון דברים שצריכים לקחת בחשבון וההוצאות על החתונה כבדות מאוד. לכן, החלטנו להעניק לכם מידע מקצועישיעזור לתכנן חתונה מושלמת וגם להוזיל לכם המון עלויות.

מאמרים נוספים

חתונת החודש של הפורטל

דילוג לתוכן